1. Úvodní stránka
  2. Mateřská škola
  3. Týdenní plán
  4. Mateřská škola 20.10.2025 - 24.10.2025

Mateřská škola 20.10.2025 - 24.10.2025

 Říjen ve školičce

7.10. Předplavecký výcvik

10.10. Lodopedická depistáž v MŠ

14.10. Předplavecký výcvik

21.10. Předplavecký výcvik

23.10. Screeningové vyšetření zraku u přihlášených dětí

27.10 a 29.10 Přerušení provozu mateřské školy

30.10. - 31.10. Dýňování v MŠ

 

Kuřátka               Pohádkový týden
       

- pohádkovým týdnem nás budou provázet pohádky:
O Koblížkovi, O perníkové chaloupce, O Budulínkovi aj.
- orientujeme se v pohádkové linii
- formou pohádek budeme upevňovat i naše pravidla, tentokrát se zaměříme na „KOŠŤÁTKOVÉ PRAVIDLO"
- ukážeme si, jak lze pohádku vnímat: dramatizací, četbou, vyprávěním, poslechem z
rádia, z televize
- začneme si vytvářet naše portfolia
- procvičujeme motoriku jazyka a mluvidel
- upevňujeme názvy barev
- cvičíme jemnou, hrubou motoriku
- zpíváme, opakujeme říkanky
- snažíme se o větší samostatnost při oblékání
- na vycházkách v okolí MŠ si užíváme hezké podzimní počasí, pozorujeme změny
v přírodě

Kateřina
Smažilová  

Berušky

 Zeleninový týden

                                      

 - pojmenujeme si různé druhy zeleniny, budeme porovnávat barvu, tvar, chuť i vůni
- v pondělí půjdeme do tělocvičny (pořádně si zacvičit a zaběhat si)
- vytvoříme si zeleninový obchod a za Beruškové penízky v něm budeme nakupovat a prodávat - procvičíme počítání do 4
- podle detailních obrázků budeme hledat v knihách zeleninu
- ve čtvrtek si uděláme ZELENINOVO-OVOCNÝ RAUT, pokud budete chtít, můžete přinést 1 ovoce nebo 1 zeleninu, děkujeme :)
- zapojíme robota Beebota
- zaměříme se na Hračkové pravidlo
- budeme pokračovat s tvorbou portfolií a
- když nám to počasí dovolí, budeme trávit čas venku
- čeká nás další zdravý týden :)

Adriana
Jandová

                              

 

 Rybičky

Zelenina

                                               

- tento týden budeme pokračovat v upevňování názvů ovoce a poznávání zeleniny
- některé zástupce zeleniny si výtvarně ztvárníme
- zeleninu budeme řadit dle velikosti, třídit, počítat a porovnávat
- trénujeme prostorovou orientaci v prostoru i na papíře (pojmy nahoře, dole, uprostřed, na, do,v) a jemnou motoriku (modelujeme zeleninu z plastelíny)
- přečteme si pohádku O Veliké řepě, dramatizujeme pohádku, zaměříme se na dějovou posloupnost
- zařadíme oromotorická a dechová cvičení
- v úterý nás čeká další lekce plavání
- ve čtvrtek proběhne screening zraku
- v pátek zeleninový raut ( děti mohou přinést do školky 1 ks zeleniny)

 Soňa
Pelikánová

                                     

 

Motýlci    ...zelenina
                                                      

- povídáme si o zelenině, připomeneme si i ovoce
- zařadíme logopedická cvičení a rozvíjíme slovní zásobu, trénujeme krátkodobou paměť
- zapojíme svoje smysly
- malujeme, lepíme, stříháme
- třídíme dle kritérií, upevňujeme prostorovou orientaci
- cvičíme, zpíváme, tančíme
- navštívíme obchod se zeleninou a ovocem
- při vycházkách pozorujeme změny v přírodě, sbíráme přírodniny
PO - navštívíme tělocvičnu
ÚT - plaveme - přihlášené děti
ČT - screeningové vyšetření zraku pro přihlášené děti
PÁ - zelenino-ovocný raut - připravujeme dobroty a ochutnáváme :)- děti si mohou donést 1 kousek zeleniny či ovoce

Božena
Macková

                                           

Zvířata a jejich mláďata

 

Seznamujeme se se zvířecími rodinkami

 

Poznáváme zvířátka na statku

 

Jak se zvířátka jmenují?

 

Utvaříme rodinky pro zvířátka

 

Zatancujeme si zvířecí tanečky

 

Poznáváme zvířátka podle jejich zvuku

 

Naučíme se básničku o zvířátkách

 

Dramatizujeme pohádku z ,,Nejhezčích příběhů z našeho statku"

 

Dle možností si mohou děti donést plyšová "domácí" zvířátka

 

Procvičujeme a upevňujeme barvy a jejich názvy.