1. Úvodní stránka
  2. Mateřská škola
  3. Týdenní plán

Týdenní plán

Mateřská škola: 15. 4. - 19. 4. 2019

 

Termín Úkol Zodpovídá

út - st 

15. 04 - 19. 04

 Děti ze školní družiny čtou dětem před spaním  Mac, Sch

po 15. 04.

Vajíčkový den

 

Čtenářský kroužek ze ZŠ čte dětem před spaním Špa

út 16. 04.

Bylinkový den

 

Účast na projektu Determinanty práce s dvouletými dětmi v podmínkách běžné mateřské školy Jel, Mat, Mac

 

Provozní porada ped. zam.

st 17. 04.

Velikonoční den

 

3. lekce plaveckého výcviku 

- přihlášené děti

Co s sebou na plavání?

podepsaný batoh
podepsaný ručník
plavky – u dívek jednodílné
koupací čepici vpředu označenou jménem (černou lihovou fixou)
sáček na mokré věci
dle potřeby hřeben na vlasy

pití a malou svačinu (ovo., zel.)

Návrat kolem 12:05, poté oběd, odchod domů cca 12:45 či odpočinek. Děkujeme

Jel, Jan

 

Seminář - Specifika práce s dvouletými dětmi v běžné MŠ

Jur
čt 18. 04.

Přerušení provozu MŠ

 

pá 19. 04.

Státní svátek

průběžně  Příprava programu na vernisáž výstavy ,,Maminka" (proběhne 7. května v Galerii Dvorek od 16:30 hod.)
   Příprava programu na ,,Rozloučení" (21. června 2019)

Organizace výletu 

Kuřátka, Berušky (3. června)

Žabičky, Motýlci (25. června)

po 22. 04.

Státní svátek

Kuřátka 

  

 

,,Velikonoční"

• každý den zaměřený na jiné téma (vajíčka, bylinky, Velikonoce)
• zdobíme vajíčka různými výtvarnými technikami, připravujeme pokrm z vajíček
• ochutnáme bylinkové čaje, hledáme bylinky v přírodě
• povídáme si o zvycích, které se váží k Velikonocům
• zaměříme se na rozvoj zrakového vnímání, orientaci v prostoru
• staráme se o naše zahrádky za okny (zaléváme, pozorujeme růst rostlin)
• zpíváme, tančíme, cvičíme a hrajeme pohybové hry
• trávíme co nejvíce času venku v přírodě

 

 

Tom

Mra

Jel

Jan

Berušky  

Žabičky

Motýlci                    

 

 

Zvířata a jejich mláďata

 

Seznamujeme se se zvířecími rodinkami

 

Poznáváme zvířátka na statku

 

Jak se zvířátka jmenují?

 

Utvaříme rodinky pro zvířátka

 

Zatancujeme si zvířecí tanečky

 

Poznáváme zvířátka podle jejich zvuku

 

Naučíme se básničku o zvířátkách

 

Dramatizujeme pohádku z ,,Nejhezčích příběhů z našeho statku"

 

Dle možností si mohou děti donést plyšová "domácí" zvířátka

 

Procvičujeme a upevňujeme barvy a jejich názvy.